Kompetenceudvikling er forretningskritisk i moderne virksomheder. Få effektive redskaber til at lede dine medarbejdere igennem lærings- og udviklingsforløb.

Med ‘Ledelse af medarbejdere og faglig udvikling’ lærer du at bruge dine relationer til at arbejde strategisk med læring og systematisk udvikling. Efter forløbet kan du lede udviklingen af dine medarbejderes kompetencer i tråd med organisationens mål. 

Du lærer at skabe og vedligeholde relationer, der ikke kun styrker samarbejde og arbejdsmiljø, men også løfter kvaliteten af det udførte arbejde. Du får også et stærkt blik for effektiv anvendelse af teknologi og metoder til at optimere dine relationer.  

Derudover lærer du at indgå i relationer med medarbejdere og andre aktører. Du lærer også at forstå magt, motivation, læring og dynamik på gruppe- og individniveau.  

Du får også et konkret og effektivt redskab i form af ledelsesinformation. Ledelsesinformation er data, som du kan bruge til at understøtte medarbejdernes udvikling individuelt og i grupper. Ledelsesinformation er samtidig en eftertragtet færdighed, der styrker din profil, da mange lederstillinger kræver, at du kan bruge ledelsesinformation.