Lær hvordan du optimerer SoME indsatsen og skaber socialt indhold med mening!
Lær hvordan du optimerer SoME indsatsen og skaber socialt indhold med mening!
Antallet af sociale medier og platforme er stigende. Det handler derfor ikke længere blot om online tilstedeværelse for virksomhederne, men derimod om at skabe en klar strategi og en velkoordineret indsats for SoMe-aktiviteterne med et relevant indhold, der skaber værdi for kunderne.
På fagmodulet Sociale medier og indhold får du opdaterede værktøjer inden for planlægning og praktisk anvendelse af sociale medieplatforme. Dette inkluderer analyse og vurdering af indholds effekt, planlægning af sociale medie-aktiviteter og skabelsen af socialt indhold.
Du kan også tage fagmodulet som en del af Digital marketing manager-uddannelsen, der er tilrettelagt som et intensivt forløb på 15 ECTS-point for dig, der gerne vil arbejde som Digital Marketing Manager med strategisk overblik og digitale færdigheder.
Digital marketing manager-uddannelsen er sammensat af fagmodulerne Digital markedsføring og Sociale medier og indhold fra Akademiuddannelsen i Salg og markedsføring.
Efter dette fagmodul kan du planlægge sociale medieaktiviteter, skabe socialt indhold og vurdere dine indsatsers effekt.
Du kan:
Når du har gennemført fagmodulet, får din virksomhed en medarbejder, der
På uddannelsen vægter vi samspillet mellem dine erfaringer og teorien og dens praktiske anvendelighed – og undervisningen er derfor praktisk orienteret.
Du vil møde eksterne oplægsholdere, som har spidskompetencer og praktisk erfaring inden for hver deres område, så I sammen kan stille skarpt på aktuelle temaer.
Undervisningen omfatter faglige diskussioner, erfaringsudveksling, case-behandling og projektarbejde. Sådan sikrer vi, at du kommer til at opleve den personlige udvikling, den faglige fordybelse og forbindelsen mellem teori og praksis.
Akademiuddannelsen i Salg og markedsføring og de fagmoduler, der er tilknyttet uddannelsen, er for dig, der er interesseret i de seneste tendenser indenfor marketing og allerede løser salg og marketingopgaver i en professionel sammenhæng, f.eks. som sælger, key account manager, marketingkoordinator, selvstændig konsulent eller lignende.
Akademiuddannelsen i Salg og markedsføring er en deltidsuddannelse, og du kan derfor passe dit arbejde, mens du læser. Du bestemmer selv, om du vil tage hele uddannelsen eller kun tage de fagmoduler, du har brug for i dit arbejde.
Vidste du, at du kan få op til 10.000 kr. om året fra Omstillingsfonden?
Hvis du søger om Omstillingsfond, skal du kunne nikke ja til følgende udsagn for at få del i pengene:
Midlerne tildeles efter først-til-mølle, så vent ikke for længe med at tilmelde dig et fagmodul hos os.
Læs hvordan du søger om tilskud til efteruddannelse fra omstillingsfonden
Få inspiration om kurser, gratis webinarer og efteruddannelse indenfor salg og markedsføring.
Ny viden og inspiration
Efteruddannelser med teori og praksis
Akademi- og diplomniveau
Efteruddannelse tilpasset dig og din virksomheds behov
Undervisere med praktisk erfaring fra erhvervslivet
Statsanerkendte efteruddannelser med ECTS-point
Professionelt netværk
Når du søger om optagelse, skal du uploade dokumentation for, at du opfylder adgangskravet:
Derudover skal du have mindst to års relevant erhvervserfaring indenfor et relevant arbejdsområde, hvilket du skal dokumentere overfor KEA via dit CV:
Hvis du ikke opfylder kravene, kan du muligvis optages på baggrund af en realkompetencevurdering. Kontakt vores studievejleder, hvis du vil vide mere.
Du kan læse mere om adgangsbetingelserne i studieordningen. Du finder et link til studieordningen øverst på siden.
DKK 5.500,00